verzameling portretten van kunstenaars met een beperking

Laat de mensen zien die achter merken en muren zitten.

Of het nu om old school reclame gaat of de small talk op social media: mensen willen geen kunstmatige communicatie. Dat is zonde van de tijd. Geef daarom eens echt opening van zaken. Ga voor de camera staan en nodig je doelgroep uit om deel uit te maken van jouw wereld.Geef je doelgroep het gevoel dat ze persoonlijk worden aangesproken. Door een medewerker, manager of ondernemers zelf. Ben je bang? Het kan alleen maar meevallen. Wij laten je van je beste kant zien. Je menselijke kant. Op film.

Open de dialoog met je doelgroep door interesse te tonen.

Vraag in een vlog wat ze van je organisatie, dienst of product vinden. Doe dat op een prikkelende , uitnodigende manier en de kans is groot dat je ze aan de praat krijgt. Wij helpen je met een Missie die het verhaal voor het voetlicht brengt in een filmpje. Binnen een minuut! Durf je zelf niet, laat je collega het dan doen. En zie hoe je doelgroep reageert. Wij monitoren de ingezonden beelden op relevantie en monteren er de leukste filmpjes uit. Want die komen er.

Ontdek de creatieve kracht van je doelgroep

Dat is de kracht van het Vlog concept van de geheime dienst. Voor elke opdrachtgever beginnen we met het vaststellen van het communicatiedoel. Van filmwedstrijd tot kunst jureren. Van reportage maken tot gebiedspromotie. Is de Vlog Missie bepaald, dan kan de campagne starten.

deelnemers aan vlog actie Chateautjes